Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Akademia Versum - Konflikt i co dalej, czyli jak budować porozumienie

data publikacji  2015-02-19  komentarze  dodaj komentarz
Czy i w Twoim salonie pojawiają się czasem konflikty? Zastanów się, co powinieneś zrobić i jakie działania podjąć, aby nie tylko rozwiązać problem, ale jeszcze osiągnąć pozytywne i twórcze rezultaty. Czytaj dalej...

Akademia Versum - Jak radzić sobie z konfliktami w salonie?

data publikacji  2015-02-05  komentarze  dodaj komentarz
Czy konflikt jest zjawiskiem z gruntu negatywnym i czy zawsze działa destrukcyjnie? Może lepiej unikać takich starć? A może konflikt sam w sobie nie jest zły, a tylko niechęć do rozwiązania sporu stanowi prawdziwy problem… Czytaj dalej...

Akademia Versum - Jak zorganizować opłacalną akcję promocyjną salonu

data publikacji  2014-12-05  komentarze  dodaj komentarz
Promocja to świetne narzędzie do przyciągania uwagi klientów. Ale, żeby przyniosła oczekiwane rezultaty, nie może być spontaniczną decyzją, a przemyślanym działaniem zgodnym z obraną wcześniej strategią. Czytaj dalej...

Akademia Versum - Budowanie efektywnych zespołów

data publikacji  2014-11-17  komentarze  dodaj komentarz
Zespół pracowników salonu zanim stanie się w pełni dojrzały i efektywny, przechodzi przez kolejne etapy rozwoju. Na przestrzeni czasu ewoluuje i zmienia się podobnie jak cztery pory roku. Czytaj dalej...

Akademia Versum - Jak skutecznie komunikować się z klientem?

data publikacji  2014-10-29  komentarze  dodaj komentarz
Aby odnieść sukces w branży hair&beauty, oprócz fachowej wiedzy i techniki trzeba wykazać się również znajomością zasad komunikacji interpersonalnej. Czytaj dalej...

Akademia Versum - Jak dopasować się do klienta, czyli o typach osobowości

data publikacji  2014-09-30  komentarze  dodaj komentarz
„Obsługuj klienta swego tak, jak sam chciałbyś być obsłużony” – któż z nas tego nie słyszał? Myślę, że większość doskonale zna to powiedzenie, a niektórzy stosują je nawet w praktyce. Tyle tylko, że pozostaje ono aktualne już tylko w połowie. Czytaj dalej...

Jak poprawić jakość obsługi w salonie?

data publikacji  2014-08-28  komentarze  dodaj komentarz
Pozyskiwanie nowych klientów to wyjątkowo trudne zadanie, szczególnie na dzisiejszym, mocno konkurencyjnym rynku. Dlatego, tym bardziej nie można sobie pozwolić na ich utratę. Czytaj dalej...
Montibello
MilaPro VividColors
Pravana
Kaaral manniskan
Davines
Paul Mitchell

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur