Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Akademia Versum - Jak zorganizować opłacalną akcję promocyjną salonu

data publikacji  2014-12-05  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Promocja to świetne narzędzie do przyciągania uwagi klientów. Ale, żeby przyniosła oczekiwane rezultaty, nie może być spontaniczną decyzją, a przemyślanym działaniem zgodnym z obraną wcześniej strategią.

Trzeba pamiętać, że przygotowanie takiej akcji wiąże z kosztami, które trzeba przeznaczyć na opracowanie materiałów reklamowych, na zabiegi i kosmetyki rozdawane gratis lub na zniżkę. Zysk generowany jest dopiero przy kolejnej wizycie klienta, którego przyciągnęła kampania.
Chcesz, żeby Twoje akcje promocyjne przynosiły oczekiwane rezultaty?
Dowiedz się jak zaplanować i przeprowadzić takie działania.
Zajrzyj do kolejnej lekcji Akademii Versum i zobacz, co radzi Marta Fiłoń, ekspert od promocji i sprzedaży w salonach urody.


Lekcja dostępna: www.akademiaversum.pl

Zapisz się do newslettera Akademii Versum, żeby na bieżąco otrzymywać informację o kolejnych materiałach szkoleniowych.

 


 


Komentarze

MilaPro VividColors
b AdrionTrade
ab Goldwell
Artego NASZ
MilaPro
Pravana

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur