Prowadzenie salonu urody to nie tylko sprawdzanie, czy na koniec miesiąca uda się pokryć bieżące koszty. To również planowanie rozwoju i podejmowanie działań, które przyniosą dodatkowy przychód.
Dobry menadżer powinien ciÄ…gle zadawać sobie pytanie „i co dalej?”.
Decyzja biznesowa, żeby byÅ‚a trafna, powinna opierać siÄ™ na dokÅ‚adnej analizie sytuacji firmy. Wtedy szanse na powodzenie sÄ… zdecydowanie wiÄ™ksze. Trzeba przecież wiedzieć – co promować, jakie nowe usÅ‚ugi dodawać i jak motywować pracowników.
W najnowszej lekcji Akademii Versum Marta Fiłoń, trener i konsultant branży beauty przybliża temat wskaźników, jakie powinien analizować salon. Zapoznaj się z materiałem i zobacz, co powinieneś regularnie sprawdzać, żeby mieć pełny obraz działania Twojego salonu.
Lekcja dostępna pod adresem: www.akademiaversum.pl