Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Salon na Facebooku, czyli jak promować swoją firmę w social mediach

data publikacji  2015-05-14  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Facebook niezmiennie utrzymuje status najpopularniejszego kanału social media. Dziś nie mieć swojej strony na Facebooku, to jak nie istnieć w Internecie.

Dla branży hair&beauty ten temat jest szczególnie ważny, bo ze statystyk wynika, że ponad 4,6 mln osób w portalu interesuje się dbaniem o swój wygląd, obserwuje strony salonów piękności, kosmetyków oraz spa.


Utworzenie strony i dodanie kilku zdjęć nie oznacza jednak, że aktywnie promujemy salon i jego usługi. Facebook daje dużo większe możliwości, ale wymaga też pewnej wiedzy. To dynamiczny serwis, który nieustannie zmienia zasady wyświetlania postów, dodaje nowe usługi, czy sposoby dotarcia do potencjalnego klienta.

W Akademii Versum ukazał się właśnie obszerny materiał, który krok po kroku prezentuje w jaki sposób założyć i jak potem promować fanpage salonu. W nowej lekcji można znaleźć m.in. cenne i praktyczne porady, przykłady tworzenia wydarzeń, czy reklam lub linki do narzędzi, które można wykorzystać przy tworzeniu zdjęć i grafik.

Nowa lekcja jest dostępna pod linkiem: www.akademiaversum.pl

Materiał został opracowany przez Łukasza Dębskiego. Aktywnego trenera i specjalistę w obszarze social mediów, związanego m.in. z serwisem Socjomania.

 


 


Komentarze

ab Moroccanoil
MilaPro VividColors
Montibello
Kaaral manniskan
Artego NASZ
MilaPro

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur