Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

PRO.CONGRESS - Włącz fokus na biznes!

data publikacji  2025-12-19  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Warszawa, 17 listopada 2025 roku ATM Studio stało się areną Pro.Congress - wyjątkowego wydarzenia zorganizowanego przez firmę L’Oréal dla pasjonatów branży fryzjerskiej.

Na miejscu nie zabrakło wspaniałych ekspertów ze świata biznesu, właścicieli salonów fryzjerskich, fryzjerów, dziennikarzy i influncerów oraz pracowników dywizji produktów profesjonalnych L’Oréal.

Pro.Congress okazał się spektakularnym sukcesem, oferując uczestnikom niezapomniane wrażenia. 19 czołowych ekspertów z różnych dziedzin oraz świata biznesu dzieliło się swoimi doświadczeniami, perspektywami i najnowszymi trendami w inspirujących prelekcjach oraz w angażującym panelu dyskusyjnym. Poruszone zostały tematy od cyfrowej transformacji po sztukę budowania luksusowych doświadczeń klienta – każdy prelekcja była zaproszeniem do myślenia poza schematami.

Światła reflektorów padły na wystąpienia takich autorytetów jak:

Dr Ada Florentyna Pawlak – która odczarowała AI, pokazując "Jak oswoić się z AI i dlaczego nie należy się jej bać. Jak sztuczna inteligencja może nam pomóc w codziennej pracy?"

Adam Nitecki – rzucił nowe światło na "Beauty Tech: Nowa era piękna jest napędzana przez technologię. Jak L’Oréal przekształca się z klasycznej firmy kosmetycznej w gracza beauty-tech?"

Marta Witkowska – która w swojej prelekcji „Future Trends: Era nowych doświadczeń w twoim salonie” nakreśliła wizję przyszłości branży beauty.

Natalia Zawadzka – z fascynującym wystąpieniem „Przyszłość jest dziś: Beauty Tech w służbie fryzjerstwa”, ukazującym technologiczne innowacje tj. Air Light Pro oraz K-scan.

Adrianna Wisińska – która zabrała uczestników w podróż po „Złotej erze kategorii włosów”, przedstawiła wizję i potencjał branży.

Aleksandra Flis – w swojej inspirującej prezentacji „Head Spa by Kérastase proporcja sukcesu” otworzyła uczestnikom drzwi do nowego wymiaru pielęgnacji, pokazując jej kluczowe znaczenie dla salonu fryzjerskiego.

Róża Szafranek, Janina Bąk – odszyfrowały temat z dziedziny HR - "Jak pozyskać nowe talenty z pokolenia Z? Jak komunikować się z pokoleniem Z?"

Aleksandra Dworska – zanurzyła uczestników w świecie Premium & Luxury opowiadając o luksusowych doświadczeniach w salonie fryzjerskim.

Erwin Mocno Biz – ujawnił tajniki Social Media: Jak tworzyć angażujące treści w mediach społecznościowych.

Karina Misztal, Małgorzata Siedlik – inspirowały do budowania marki, jako eksperta produktywności i efektywności.

Piotr Bucki – dostarczył kluczowych wskazówek w "Analizie biznesowej: Zarządzanie biznesem, jak nowocześnie zarządzać małą firmą, aby być efektywnym. Iść dalej i rozwijać się w trudnych czasach.”

Olga Kozierowska – prowadziła przez ścieżki "Samomotywacji i zarządzania zmianą: Poszukiwanie siebie, zarządzanie zmianą. Jak radzić sobie ze zmianą w kontekście siebie?"

Daria Ładocha – oferowała konkretne rozwiązania w obszarze "Well-being: Jak zadbać o siebie w chaosie? Praktyczne przykłady i ćwiczenia relaksacyjne."

Piotr Drzastwa – w swoim wystąpieniu „Największa wartość to ludzie” koncentrował się na niezastąpionym wkładzie zespołu w budowanie prosperującego salonu fryzjerskiego. Po inspirującej prelekcji poprowadził Panel Dyskusyjny z właścicielkami znanych salonów fryzjerskich:

• Jadwigą Bugaj – Hair Room w Krakowie,
• Marleną Błasik – Molequa i Różana by Molequa w Lublinie,
• Sandrą Kpodonou – Soul Hair w Warszawie.

Uczestnicy mieli również wyjątkową okazję do eksplorowania dedykowanych stref brandowych, stworzonych specjalnie na tę okazję przez marki Kerastase, L'Oréal Professionnel oraz Redken. Szczególnym zainteresowaniem cieszyła się strefa innowacji Air Light Pro od L'Oréal Professionnel, gdzie fryzjerzy z entuzjazmem testowali nowatorską suszarkę do włosów Air Light Pro, dając się porwać wizji przyszłości stylizacji. Marka Kerastase zaprezentowała również swoją innowację K-scan, oferując profesjonalne diagnozy skóry głowy i włosów w specjalnie zaaranżowanej strefie. Te interaktywne przestrzenie pozwoliły uczestnikom na bezpośredni kontakt z najnowszymi technologiami oraz produktami.

Wieczorną kulminacją kongresu był ekskluzywny koncert zespołu Varius Manx, który zapewnił niezapomniane wrażenia i stworzył doskonałą okazję do integracji.

Pro.Congress udowodnił, że wspólna pasja do innowacji i dążenie do doskonałości są fundamentem przyszłego sukcesu branży piękna.

Kontakt dla mediów: Anna Bielecka, Head of Advocacy & Influence, anna.bielecka@loreal.com


Dywizja Produktów Profesjonalnych L'Oréal wierzymy w siłę profesjonalnego rzemiosła sztuki fryzjerskiej. Jesteśmy zaufanym partnerem salonów fryzjerskich w całej Polsce. Oferujemy innowacyjne rozwiązania i profesjonalne produkty, szkolenia oraz wsparcie biznesowe, aby wspólnie budować przyszłość branży fryzjerskiej.

 


 


Komentarze

ZEN
Silog 2
JOICO rebond
Adrion 2
Keune Jott
Kaaral manniskan

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur