Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

OCEAN KEEPER, czyli jak fryzjerzy Davines dbają o ochronę bioróżnorodności polskich wód

data publikacji  2024-08-06  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Styliści współpracujący z Davines w 2024 roku mobilizują siły nie tylko na rzecz lasów, ale także terenów nadmorskich. Globalna inicjatywa marki pod nazwą Ocean Keeper to kolejny, po Dniu Zrównoważonego Piękna, projekt ukierunkowany na ważką kwestię ekologii i ochrony Ziemi.

Tym razem społeczność fryzjerska skupia się na wodzie i wszechobecnym plastiku. 

Od 2022 roku Grupa Davines współpracuje z organizacją Plastic Bank, która zapobiega przedostaniu się plastiku do oceanów, mórz, rzek i jezior poprzez zbiórkę tworzyw sztucznych. Zachęca do tego lokalne społeczności na całym świecie, które w ramach współpracy z włoską marką wyławiają z najbardziej zanieczyszczonych wód ekwiwalent każdego wyprodukowanego kosmetyku.


DLACZEGO TO TAK WAŻNE, ABY DZIAŁAĆ NA RZECZ OCHRONY WÓD?

Zasoby wody są ograniczone, a plastik to realne zagrożenie dla ekosystemu. Szacuje się, że dziennie do zbiorników wodnych trafia aż do 11 milionów ton tworzyw sztucznych, które nie tylko unoszą się na powierzchni, ale także zalegają na głębokości nawet 11 kilometrów. Według prognoz do 2050 roku w morzach i oceanach będzie więcej plastiku niż ryb.


JAK FRYZJERZY DAVINES POMOGĄ CHRONIĆ POLSKIE WODY?

Po raz pierwszy w Polsce fryzjerzy współpracujący z Davines dołączą do ogólnoświatowej akcji Ocean Keeper. Już 17 czerwca marka zaangażuje stylistów do sprzątania plaż na Półwyspie Helskim. – Chcemy, by społeczność fryzjerska wspólnie z nami wcielała w życie wizję Zrównoważonego Piękna Davines. Od ośmiu lat sadzimy drzewa w różnych regionach Polski – teraz nadszedł czas, by skierować uwagę stylistów i ich klientów na problem zanieczyszczenia terenów nadmorskich. Wierzymy, że dzięki ich zaangażowaniu w ramach kampanii Ocean Keeper o potrzebie ochrony bioróżnorodności życia pod wodą dowie się jak najwięcej osób – mówi Tomasz Gałka, prezes Sustainable Beauty, dystrybutora marki Davines w Polsce. Partnerem inicjatywy jest organizacja ekologiczna Klub Gaja oraz Stacja Morska im. Profesora Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego.

 


 


Komentarze

Adrion 2
ab Moroccanoil
ab Goldwell
b AdrionTrade
RoKoKo facet
Davines

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur