Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

17. Targi Kosmetyczne i Fryzjerskie URODA 2014

data publikacji  2014-08-06  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Targi odbędą się w Gdańsku w dniach 4-5 października w Centrum Wystawienniczo-Kongresowym AmberExpo. Targi URODA to 180 marek, premiery, nowości, trendy, pokazy i szkolenia.

Uroda otwiera sezon jesienno-zimowy na Pomorzu, to największe targi w Polsce Północnej dla branży kosmetycznej i fryzjerskiej. To idealne miejsce do zapoznania się z nowościami oraz trendami na sezon 2014/2015, miejsce na doskonalenie swoich umiejętności, a także możliwość sprawdzenia się w renomowanych mistrzostwach i konkursach.

URODA profesjonalnie dla każdego.

Targi Uroda zawdzięczają swój sukces perfekcyjnej formule. Sektor branżowy - warsztaty, pokazy, prezentacje oraz szkolenia dla profesjonalistów w doskonały sposób przenikają się z prezentacjami, poradami dla wszystkich tych, którzy nie tylko zawodowo interesują się zagadnieniami szeroko pojętej urody, a więc kosmetyki, kosmetologii oraz fryzjerstwa. Konsultacje kosmetyczek, wizażystów, stylistów i fryzjerów to okazja do wypróbowania nowych kosmetyków, a także możliwość dokonania zakupów po promocyjnych cenach.

Ekspozycja targowa została podzielona na dwa główne sektory - kosmetyczny i fryzjerski, prezentujące najnowszą ofertę producentów i dystrybutorów kosmetyków profesjonalnych, przeznaczonych do gabinetów kosmetycznych, fryzjerskich, salonów SPA oraz do użytku domowego w tym, producentów i dystrybutorów kosmetyki kolorowej, kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała, włosów, środków do pielęgnacji i zdobienia paznokci, a także firmy solaryjne oraz SPA & Wellness. Targi odbywają się w nowoczesnym centrum wystawienniczo-kongresowym, które oferuje komfortowe warunki ekspozycyjne, a także zapewnia w pełni wyposażone sale konferencyjne umożliwiające przeprowadzenie rożnego rodzaju kongresów, szkoleń, warsztatów i prezentacji.

URODA to także bogaty i różnorodny program, atrakcyjny zarówno dla branży jak i publiczności. W poszczególnych dziedzinach odbywają się liczne mistrzostwa i konkursy.Tematyce make up poświęcone są: 3. Międzynarodowe mistrzostwa makijażu kobiety dojrzałej „ Biznes lunch”, 15. Mistrzostwa makijażu kobiety dojrzałej „Kobieta w czerwieni”, 4. Otwarte mistrzostwa wizażu i stylizacji „My Słowianki”. Tematyce paznokci: 11. Otwarte mistrzostwa Pink&White, 17. Polskie mistrzostwa zdobienia paznokci Nail Art Poland „American dream”. Tematyce makijażu permanentnego: 3. Ogólnopolskie mistrzostwa w makijażu permanentnym „Brodway Beauty”, a tematyce fryzjerskiej: 8. Konkurs fryzjerski Hair Designe, Gdańsk Hair Cup 2014 – międzyszkolny konkurs fryzjerski oraz 50. Wojewódzki konkurs uczniów rzemiosła fryzjerskiego.

Zarówno scena główna jak i scena pokazowa przez cały czas trwania targów tętnią życiem, to tutaj śledzić można przebieg poszczególnych mistrzostw i konkursów, a podczas uroczystej gali poznać ich laureatów, podziwiać kunszt i profesjonalizm podczas Fryzjerskiego show, podpatrywać najlepszych w trakcie pokazów makijażu czy poznać tajniki zabiegów z użyciem najnowszych linii kosmetyków, produktów oraz urządzeń.

URODA to idealne miejsce na doskonalenie umiejętności i kwalifikacji. W programie o charakterze edukacyjnym znalazły się m.in. Ogólnopolska konferencja naukowa „Dokąd zmierza współczesna kosmetologia”, Międzynarodowy kongres wizażystów „Budowa oczu i jej determinujący wpływ na rodzaj makijażu”, seminaria oraz certyfikowane szkolenia i warsztaty.

Podczas Targów nastąpi rozstrzygnięcie prestiżowych konkursów MERCURIUS GEDANENSIS na najlepszy produkt targów URODA, ELITE URODA SALON 2014 o tytuł Najlepszego Salonu Piękności, Salonu Fryzjerskiego w woj. pomorskim oraz konkursu publiczności na najatrakcyjniejsze stoisko targów.

Targi URODA powstają przy współpracy wielu partnerów m.in. firmy EURO FASHION - Akademia Paznokcia, Europejskiej Akademii Estetyki Artystycznej Jolanty Wagner, Szkoły Wizażu i Stylizacji Beaty Małachowskiej „Beauty Art”, Pomorskiej Izby Rzemieślniczej Małych i Średnich Przedsiębiorstw, firmy JBS Przedstawiciela marek Goldwell, KMS California, Olymp i Efalock, a także sieci sklepów FaleLokiKoki przedstawiciela marek Kemon, artego i Montibello.

Dyrektor projektu URODA - Dorota Solochewicz,
dorota.solochewicz@mtgsa.com.pl

www.urodatargi.pl

Zobacz zdjęcia i filmy z poprzednich edycji targów Uroda

 


 


Komentarze

MilaPro VividColors
Kaaral manniskan
ab Moroccanoil
b AdrionTrade
Artego NASZ
MilaPro

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur