Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

E-marketing w salonie urody

data publikacji  2014-07-11  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Nowoczesna strona internetowa, obecność w wyszukiwarkach, e-mail marketing, czy płatna reklama? Które z narzędzi e-marketingu warto lub trzeba stosować w promocji salonu kosmetycznego i fryzjerskiego?

Marketing internetowy to działania, które łączą niektóre elementy marketingu tradycyjnego, reklamy i działań public relations z wykorzystaniem sieci internetowej. Jego zaletą są stosunkowo niskie koszty i łatwe mierzenie rezultatów. Ale e-marketing oferuje bardzo wiele, mniej i bardziej skomplikowanych narzędzi o różnej efektywności.

Nie wszystkie z nich znajdą zastosowanie w działalności salonu. Warto, więc bliżej przyjrzeć się możliwościom i wybrać najbardziej dopasowanie działania.

Krótkie omówienie poszczególnych narzędzi oraz wyjaśnienie bardziej specjalistycznych pojęć takich jak pozycjonowanie, retencja czy konwersja strony można znaleźć w nowej lekcji Akademii Versum. Lekcja przygotowana przez trenerkę Ewę Góra-Zastawny.

http://www.akademiaversum.pl/podstawy-e-marketingu-salonu-urody/

 


 


Komentarze

Kaaral manniskan
b AdrionTrade
Paul Mitchell
Keune Jott
Davines
Pravana

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur