Goldwell zaprasza na Kao Salon Virtual Experience – najwiÄ™ksze online’owe wydarzenie fryzjerskie tego roku. To 48 godzin pokazów, szkoleÅ„, inspiracji, dyskusji, wystÄ™pów najlepszych stylistów plus wyczekiwane przez wielu rozstrzygniÄ™cie konkursu Global Creative Awards.
Wydarzenie odbÄ™dzie siÄ™ pod adresem kaosalonvirtualexperience.com. Aby wziąć w nim udziaÅ‚, należy wczeÅ›niej zarejestrować siÄ™ na wspomnianej stronie. Co ważne – nie trzeba pracować na marce Goldwell. Event jest otwarty dla wszystkich stylistów i salonów na caÅ‚ym Å›wiecie.
Kreatywność, trendy i inspiracja – tak w skrócie można opisać to, co czeka na widzów Kao Salon Virtual Experience. Organizator KSVE, koncern Kao (wÅ‚aÅ›ciciel m.in. marki Goldwell), zapewnia, że tegoroczna odsÅ‚ona wydarzenia bÄ™dzie jeszcze ciekawsza i jeszcze bardziej wypeÅ‚niona atrakcjami niż ubiegÅ‚oroczna. Na dwóch kanaÅ‚ach internauci zobaczÄ… ponad trzydziestu artystów (m.in. M&P z Francji, Mario Krankla z Austrii, X-Presion z Hiszpanii, WE-R z Holandii), którzy podzielÄ… siÄ™ swojÄ… wiedzÄ… z zakresu techniki i sztuki koloryzacji, ciÄ™cia i stylizacji, obejrzÄ… premierowÄ… kolekcjÄ™ Globalnego Ambasadora Goldwell Angelo Seminary, a podczas niedzielnej gali na żywo dowiedzÄ… siÄ™ kto zwyciężyÅ‚ w piÄ™ciu kategoriach konkursu dla kreatywnych stylistów fryzur Global Creative Awards.
W tym roku polski oddział Goldwell spotkało ogromne wyróżnienie. Do wyselekcjonowanej grupy artystów prezentujących swoje umiejętności zaproszono Visionaries Artistic Team. Grupę od pięciu lat tworzy czwórka wybitnych stylistów: Maria Korzeniowska, Beata Dysiewicz, Piotr Bruniecki i Sławomir Workert. Wszystkie swoje kolekcje przygotowują z pomocą produktów Goldwell. Ich prace prezentowane były na łamach najważniejszych polskich tytułów branżowych, a ich występy w czasie targów fryzjerskich gromadzą zawsze komplet publiczności.