Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Akademia Versum - Konflikt i co dalej, czyli jak budować porozumienie

data publikacji  2015-02-19  komentarze  dodaj komentarz
Czy i w Twoim salonie pojawiają się czasem konflikty? Zastanów się, co powinieneś zrobić i jakie działania podjąć, aby nie tylko rozwiązać problem, ale jeszcze osiągnąć pozytywne i twórcze rezultaty. Czytaj dalej...

Akademia Versum - Jak radzić sobie z konfliktami w salonie?

data publikacji  2015-02-05  komentarze  dodaj komentarz
Czy konflikt jest zjawiskiem z gruntu negatywnym i czy zawsze działa destrukcyjnie? Może lepiej unikać takich starć? A może konflikt sam w sobie nie jest zły, a tylko niechęć do rozwiązania sporu stanowi prawdziwy problem… Czytaj dalej...

Akademia Versum - Jak zorganizować opłacalną akcję promocyjną salonu

data publikacji  2014-12-05  komentarze  dodaj komentarz
Promocja to świetne narzędzie do przyciągania uwagi klientów. Ale, żeby przyniosła oczekiwane rezultaty, nie może być spontaniczną decyzją, a przemyślanym działaniem zgodnym z obraną wcześniej strategią. Czytaj dalej...

Akademia Versum - Budowanie efektywnych zespołów

data publikacji  2014-11-17  komentarze  dodaj komentarz
Zespół pracowników salonu zanim stanie się w pełni dojrzały i efektywny, przechodzi przez kolejne etapy rozwoju. Na przestrzeni czasu ewoluuje i zmienia się podobnie jak cztery pory roku. Czytaj dalej...

Akademia Versum - Jak skutecznie komunikować się z klientem?

data publikacji  2014-10-29  komentarze  dodaj komentarz
Aby odnieść sukces w branży hair&beauty, oprócz fachowej wiedzy i techniki trzeba wykazać się również znajomością zasad komunikacji interpersonalnej. Czytaj dalej...

Akademia Versum - Jak dopasować się do klienta, czyli o typach osobowości

data publikacji  2014-09-30  komentarze  dodaj komentarz
„Obsługuj klienta swego tak, jak sam chciałbyś być obsłużony” – któż z nas tego nie słyszał? Myślę, że większość doskonale zna to powiedzenie, a niektórzy stosują je nawet w praktyce. Tyle tylko, że pozostaje ono aktualne już tylko w połowie. Czytaj dalej...

Jak poprawić jakość obsługi w salonie?

data publikacji  2014-08-28  komentarze  dodaj komentarz
Pozyskiwanie nowych klientów to wyjątkowo trudne zadanie, szczególnie na dzisiejszym, mocno konkurencyjnym rynku. Dlatego, tym bardziej nie można sobie pozwolić na ich utratę. Czytaj dalej...
b AdrionTrade
ab Goldwell
Montibello
Keune Jott
MilaPro VividColors
Kaaral manniskan

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur