Radio Hair Trendy

radio dla fryzjerów

Muzyka w Radiu Hair Trendy to nowe, niepowtarzalne utwory w wykonaniu artystów nie należących do OZZ.

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Trendy blogerzy

Agata SzulcAgata Szulc
Małgorzata BabiczMałgorzata Babicz
Ryszard DroździakRyszard Droździak

Hair Trendy TV

ht tv

Klienci Goldwell w rejsie po Morzu Śródziemnym

data publikacji  2016-06-09  autor artykułu  Redakcja HT  komentarze  Komentarze: 0

Olbrzymich rozmiarów statek pasażerski MSC Fantasia był przez osiem dni domem dla klientów Goldwell, którzy na przełomie kwietnia i maja zwiedzili nim najbardziej urokliwe porty Morza Śródziemnego.

Statek, któremu imię nadała sama Sophia Loren, to pływający olbrzym. Ponad 300 metrów długości, 38 szerokości, na pokład zabiera 3274 pasażerów, o których komfort dba aż 1325 członków załogi. MSC Fantasia jest prawdziwą świątynią rozrywki. Na gości czekają baseny, jacuzzi, sala fitness, teatr, sale koncertowe, dyskoteki, kasyno, biblioteka, sklepy i wiele innych miejsc.


Siedem portów

Podróż rozpoczęła się w stolicy Katalonii – Barcelonie. Kolejne dni upłynęły klientom na zwiedzaniu Ajaccio na Korsyce, Neapolu, La Spezii, Genui, Cannes i Majorki. W każdym z miast mieli do zagospodarowania najczęściej osiem godzin. Jak przyznali, było to wystarczająco dużo czasu by poczuć klimat danego portu. Największe wrażenie na klientach zrobiła Barcelona, choć w rankingu tylko nieznacznie wyprzedziła Genuę. Na stylistów Goldwell, oprócz wycieczek uwzględnionych w programie rejsu, czekały interesujące wycieczki fakultatywne. Klienci odwiedzili m.in. odkopane z popiołów i lawy Wezuwiusza Pompeje oraz Portofino.

Podróż zakończyła się w Barcelonie, która zachwyciła niepowtarzalną Sagradą Familią. Przewodnik zapoznał wycieczkowiczów z wszystkimi szczegółami tej wspaniałej, ale wciąż nieukończonej świątyni. Nie zabrakło również spaceru po Las Ramblas, najważniejszej ulicy Barcelony.


Dziś Morze Śródziemne, jutro…

Opiekunem ze strony JBS (generalnego dystrybutora Goldwell w Polsce) był jeden z założycieli firmy, Jan Kisielewski. Przez cały czas służył grupie pomocą i informacją. – To już moja 17 wycieczka z klientami Goldwell w ramach programu „Z JBS dookoła świata”. Mimo że odwiedziliśmy dziesiątki państw i setki niezwykłych miejsc, podróż takim „kolosem” ma swój niepowtarzalny urok. Dlatego myślimy już o realizacji kolejnego rejsu – mówi Jan Kisielewski.

JBS dba, aby standard wycieczek był zawsze na najwyższym poziomie i obfitował w atrakcyjny program. – Nigdy jednak nie zapominamy o części edukacyjnej – wyjaśnia Kisielewski. – Grupa uczestniczyła w szkoleniu nt. rozwoju salonu oraz zapoznała się nowością w ofercie JBS, programem Merlin, który pomaga w kompleksowym zarządzaniu salonem – dodaje.

Szczegółów dotyczących warunków udziału w wycieczkach z cyklu „Z JBS dookoła świata” udzielają Przedstawiciele Handlowi JBS.



Komentarze

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu, bądź pierwszy.

Dodaj komentarz

Adres e-mail
Imię lub nick
maksymalnie 400 znaków / pozostało:
UWAGA: Portal HairTrendy.pl zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji komentarzy, które nie odnoszą się do tematyki strony, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego, zawierające wulgaryzmy, promujące własne np. strony, produkty itp.

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


ogłoszenia Bezpłatne ogłoszenia

Ogłoszenia dostępne wkrótce...

wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur

komentarze Najnowsze komentarze

Dorota - 2014-08-23 23:00 Jaka kategoria wiekowa ;-)...

Adrian - 2014-08-23 17:37 Forma "młodzi " wydawałoby się się że nie ma dyskryminacji w Polsce a jednak. Może lepiej napisać " zdolni " będzie lep...

Administrator - 2014-08-20 13:38 To jeszcze tajemnica :)...

Ulala - 2014-08-19 15:50 A na jakim kanale telewizyjnym ?...

Krzysztof - 2014-08-13 23:21 Jestem pod wrażeniem. Rewelacja!...