Radio Hair Trendy

radio dla fryzjerów

Muzyka w Radiu Hair Trendy to nowe, niepowtarzalne utwory w wykonaniu artystów nie należących do OZZ.

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Trendy blogerzy

Agata SzulcAgata Szulc
Małgorzata BabiczMałgorzata Babicz
Ryszard DroździakRyszard Droździak

Hair Trendy TV

ht tv

Salon na Facebooku, czyli jak promować swoją firmę w social mediach

data publikacji  2015-05-07  autor artykułu  Redakcja HT  komentarze  Komentarze: 0

Facebook niezmiennie utrzymuje status najpopularniejszego kanału social media. Dziś nie mieć swojej strony na Facebooku, to jak nie istnieć w Internecie.

Dla branży hair&beauty ten temat jest szczególnie ważny, bo ze statystyk wynika, że ponad 4,6 mln osób w portalu interesuje się dbaniem o swój wygląd, obserwuje strony salonów piękności, kosmetyków oraz spa.


Utworzenie strony i dodanie kilku zdjęć nie oznacza jednak, że aktywnie promujemy salon i jego usługi. Facebook daje dużo większe możliwości, ale wymaga też pewnej wiedzy. To dynamiczny serwis, który nieustannie zmienia zasady wyświetlania postów, dodaje nowe usługi, czy sposoby dotarcia do potencjalnego klienta.

W Akademii Versum ukazał się właśnie obszerny materiał, który krok po kroku prezentuje w jaki sposób założyć i jak potem promować fanpage salonu. W nowej lekcji można znaleźć m.in. cenne i praktyczne porady, przykłady tworzenia wydarzeń, czy reklam lub linki do narzędzi, które można wykorzystać przy tworzeniu zdjęć i grafik.

Nowa lekcja jest dostępna pod linkiem: www.akademiaversum.pl

Materiał został opracowany przez Łukasza Dębskiego. Aktywnego trenera i specjalistę w obszarze social mediów, związanego m.in. z serwisem Socjomania.



Komentarze

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu, bądź pierwszy.

Dodaj komentarz

Adres e-mail
Imię lub nick
maksymalnie 400 znaków / pozostało:
UWAGA: Portal HairTrendy.pl zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji komentarzy, które nie odnoszą się do tematyki strony, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego, zawierające wulgaryzmy, promujące własne np. strony, produkty itp.

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


ogłoszenia Bezpłatne ogłoszenia

Ogłoszenia dostępne wkrótce...

wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur

komentarze Najnowsze komentarze

Dorota - 2014-08-23 23:00 Jaka kategoria wiekowa ;-)...

Adrian - 2014-08-23 17:37 Forma "młodzi " wydawałoby się się że nie ma dyskryminacji w Polsce a jednak. Może lepiej napisać " zdolni " będzie lep...

Administrator - 2014-08-20 13:38 To jeszcze tajemnica :)...

Ulala - 2014-08-19 15:50 A na jakim kanale telewizyjnym ?...

Krzysztof - 2014-08-13 23:21 Jestem pod wrażeniem. Rewelacja!...