Stworzenie witryny internetowej to nie wszystko. Trzeba jeszcze zadbać o to, aby strona salonu była funkcjonalna (miała np. system rezerwacji online oraz informowała o aktualnych promocjach), czytelna oraz widoczna w sieci i dostępna dla klientów.
Warto efektywnie wykorzystać możliwości docierania do klientów za pomocą Internetu. Strona powinna przecież promować działalność salonu i pozyskiwać klientów. Jednak aby potencjalni klienci mogli na nią trafić witryna powinna być odpowiednio i regularnie promowana.
Z nowej lekcji Akademii Versum dowiesz się jak zwiększyć zasięg w Internecie i dotrzeć do klientów. Tomasz Giemza, certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics wyjaśni też pojęcia takie jak SEM i SEO, frazy kluczowe, linki sponsorowane, remarketing, wyniki organiczne itp.
Spora dawka wartościowej wiedzy jest dostępna pod adresem:
http://www.akademiaversum.pl/sem-i-seo-jak-promowac-strone-salonu
Jeśli chcesz na bieżąco otrzymywać informacje o nowych materiałach przygotowanych przez ekspertów Akademii Versum zapisz się do newslettera.
www.akademiaversum.pl
Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu, bądź pierwszy.
Ogłoszenia dostępne wkrótce...
Dorota - 2014-08-23 23:00 Jaka kategoria wiekowa ;-)...
Administrator - 2014-08-20 13:38 To jeszcze tajemnica :)...
Ulala - 2014-08-19 15:50 A na jakim kanale telewizyjnym ?...
Krzysztof - 2014-08-13 23:21 Jestem pod wrażeniem. Rewelacja!...