Radio Hair Trendy

radio dla fryzjerów

Muzyka w Radiu Hair Trendy to nowe, niepowtarzalne utwory w wykonaniu artystów nie należących do OZZ.

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Trendy blogerzy

Agata SzulcAgata Szulc
Małgorzata BabiczMałgorzata Babicz
Ryszard DroździakRyszard Droździak

Hair Trendy TV

ht tv

Kolejny młody las zasadzony - jak fryzjerzy Davines dbają o planetę

data publikacji  2020-10-02  autor artykułu  Redakcja HT  komentarze  Komentarze: 0

Co łączy fryzjerów, ponad trzy tysiące sadzonek drzew i zieloną ambicję, by uczynić świat piękniejszym miejscem? Kolejna edycja Dnia Zrównoważonego Piękna, proekologicznej kampanii Davines, w ramach której społeczność marki już po raz piąty zasadziła las w Polsce. 

Dzikie grusze, buki, sosny pochodne, jawory, brzozy, klony pospolite – 3 250 młodych drzewek w niedzielę 27 września znalazło swój nowy dom w Borach Tucholskich. Fryzjerzy współpracujący z Davines, włoskim producentem profesjonalnych kosmetyków do włosów, ponownie odwiedzili tereny dotknięte nawałnicą latem 2017 roku.

Wichura w 30 minut zniszczyła drzewostan na powierzchni 620 hektarów, rujnując siedlisko zwierząt, również chronionych. W tym roku społeczność skupiona wokół marki o gatunki roślin rodzimych i zagrożonych wyginięciem wzbogaciła Nadleśnictwo Woziwoda. Wielkie sadzenie drzew stanowiło finał 5. edycji kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna, autorskiej inicjatywy Davines. Akcja organizowana jest każdego roku w kilkunastu krajach i zrodziła się z potrzeby rekompensacji emisji dwutlenku węgla generowanej podczas produkcji kosmetyków. Do eko-przedsięwzięcia producent angażuje partnerskie salony fryzjerskie i ich klientów.

Wichura w 30 minut zniszczyła drzewostan na powierzchni 620 hektarów, rujnując siedlisko zwierząt, również chronionych. W tym roku społeczność skupiona wokół marki o gatunki roślin rodzimych i zagrożonych wyginięciem wzbogaciła Nadleśnictwo Woziwoda. Wielkie sadzenie drzew stanowiło finał 5. edycji kampanii Dzień Zrównoważonego Piękna, autorskiej inicjatywy Davines. Akcja organizowana jest każdego roku w kilkunastu krajach i zrodziła się z potrzeby rekompensacji emisji dwutlenku węgla generowanej podczas produkcji kosmetyków. Do eko-przedsięwzięcia producent angażuje partnerskie salony fryzjerskie i ich klientów.

Przyjaciele Davines do spraw Przyrody

W tegorocznej zbiórce funduszy na akcję sadzenia drzew udział wzięło 219 salonów z całej Polski, w których przez dwa miesiące dostępna była specjalna oferta produktów Davines. Corocznie powiększające się grono przyjaciół zielonej akcji świadczy o tym, że coraz więcej fryzjerów świadomie podchodzi do prowadzenia swojego biznesu. Do świadczenia usług w salonie wybierają kosmetyki wyprodukowane w sposób zrównoważony, podpowiadają klientom, jak odpowiedzialnie względem przyrody dbać o włosy w domu, jak i angażują się w projekty prośrodowiskowe.

Partnerem Dnia Zrównoważonego Piękna od 2016 roku jest Klub Gaja zajmujący się ochroną środowiska naturalnego. Dochód ze sprzedaży kosmetyków Davines producent przeznacza na wsparcie Święta Drzewa – programu, w ramach którego Klub Gaja organizuje akcje sadzenia drzew, zakłada ogrody i parki, otacza opieką stare drzewa i prowadzi szeroką działalność edukacyjną. Do organizacji finału kampanii w tym roku zaangażowali się również leśnicy z Nadleśnictwa Woziwoda.

Partnerem Dnia Zrównoważonego Piękna od 2016 roku jest Klub Gaja zajmujący się ochroną środowiska naturalnego. Dochód ze sprzedaży kosmetyków Davines producent przeznacza na wsparcie Święta Drzewa – programu, w ramach którego Klub Gaja organizuje akcje sadzenia drzew, zakłada ogrody i parki, otacza opieką stare drzewa i prowadzi szeroką działalność edukacyjną. Do organizacji finału kampanii w tym roku zaangażowali się również leśnicy z Nadleśnictwa Woziwoda.

Davines promując wartości zrównoważonego rozwoju poprzez realizację m.in. Dnia Zrównoważonego Piękna, udowadnia, że każdy z nas może ratować ekosystem. Dbając o włosy, jednocześnie dbać o planetę.


 

Davines – włoski producent profesjonalnych kosmetyków do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Założona w Parmie w 1983 roku firma obecnie ma swoje oddziały w Nowym Jorku, Meksyku, Londynie, Paryżu oraz Deventer, a jej kosmetyki są dostępne w 85 krajach. Laboratoria Davines stosują cenione składniki pochodzenia naturalnego oraz korzystają z naukowych procedur podczas tworzenia każdego z produktów. Styl marki odzwierciedla ciekawość i otwarcie Davines na różnorodność świata oraz włoskie podejście do historii i sztuki, designu i mody, kultury i stylu życia. Funkcję Hair Art Director marki pełni Tom Connell – brytyjski fryzjer i stylista fryzur, były członek akademii Trevor Sorbie.

Davines realizuje wartości zrównoważonego rozwoju. Działa na rzecz zachowania bioróżnorodności gatunków roślin, korzysta z odnawialnych źródeł energii, zarówno opakowania produktów, jak i same kosmetyki powstają przy minimalnym wpływie na środowisko – firma uczestniczy w projekcie Zero Impact LifeGate. Wyłącznym dystrybutorem kosmetyków Davines w Polsce jest Sustainable Beauty Sp. z o.o.

Więcej informacji: www.davines.com/pl, www.facebook.com/davinespolska oraz www.instagram.com/davinespolska



Komentarze

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu, bądź pierwszy.

Dodaj komentarz

Adres e-mail
Imię lub nick
maksymalnie 400 znaków / pozostało:
UWAGA: Portal HairTrendy.pl zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji komentarzy, które nie odnoszą się do tematyki strony, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego, zawierające wulgaryzmy, promujące własne np. strony, produkty itp.

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


ogłoszenia Bezpłatne ogłoszenia

Ogłoszenia dostępne wkrótce...

wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur

komentarze Najnowsze komentarze

Dorota - 2014-08-23 23:00 Jaka kategoria wiekowa ;-)...

Adrian - 2014-08-23 17:37 Forma "młodzi " wydawałoby się się że nie ma dyskryminacji w Polsce a jednak. Może lepiej napisać " zdolni " będzie lep...

Administrator - 2014-08-20 13:38 To jeszcze tajemnica :)...

Ulala - 2014-08-19 15:50 A na jakim kanale telewizyjnym ?...

Krzysztof - 2014-08-13 23:21 Jestem pod wrażeniem. Rewelacja!...