Radio Hair Trendy

radio dla fryzjerów

Muzyka w Radiu Hair Trendy to nowe, niepowtarzalne utwory w wykonaniu artystów nie należących do OZZ.

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Trendy blogerzy

Agata SzulcAgata Szulc
Małgorzata BabiczMałgorzata Babicz
Ryszard DroździakRyszard Droździak

Hair Trendy TV

ht tv

JBS w czasie pandemii COVID-19

data publikacji  2020-09-15  autor artykułu  Redakcja HT  komentarze  Komentarze: 0

Od 12 marca, kiedy polski rząd wdrożył pierwsze ograniczenia spowodowane koronawirusem, firma JBS Kisielewski Turos Kisielewski sp.j. (wkrótce JBS Beauty sp. z o.o. sp.k.), oficjalny dystrybutor Goldwell, OLYMP i Kyone w Polsce, była i niezmiennie jest do dyspozycji swoich klientów. 

Spółce zależało na tym, żeby w tym bardzo trudnym czasie dać swoim klientom poczucie bezpieczeństwa, zaopiekowania i jedności. Dlatego postanowiono oprzeć całą komunikację w social mediach na hasztagu #StyliściJesteśmyzWami.

Pracownicy Działu Sprzedaży i Działu Marketingu wsłuchiwali się w potrzeby klientów. Odbierali telefony, odpowiadali na maile, śledzili wiadomości i komentarze w social mediach. Firma poznała w ten sposób dokładne oczekiwania klientów. Odpowiedzią na nie był szereg dedykowanych akcji. Wspomnijmy kilka najważniejszych działań firmy JBS:

  • uruchomiła bardzo duży pakiet ułatwień handlowo-księgowych w ramach swojej akcji #RESTART – Program Wsparcia Salonów,
  • obniżyła minimum logistyczne dla przesyłek,
  • stworzyła wielkie rodzinne zdjęcie pracowników JBS, na którym klienci rozpoznawali swoich Przedstawicieli Handlowych, instruktorów Goldwell – komentarzy było co niemiara!,
  • wymyśliła zabawę #wyzwaniegoldwell, która na Instagramie i Facebooku cieszyła się ogromnym powodzeniem,

  • zorganizowała wideokonferencję „Wsparcie salonów w czasach koronawirusa” z ekspertami od prawa i podatków,
  • regularnie przeprowadzała transmisje szkoleń prowadzonych przez instruktorów Goldwell,
  • dostarczyła 1000 szt. żelu do dezynfekcji rąk marki GUUDCURE o pojemności 500 ml, który dystrybuowała siostrzana spółka JBS Optima, do Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku,
  • napisała dwa poradniki: „Poradnik JBS” oraz „Poradnik reaktywacji salonu” – przewodniki, które pomagały w przywróceniu salonów do stanu normalnego funkcjonowania i umożliwiły im dalszy rozwój,

  • uruchomiła adres mailowy ponowneotwarcie@e-jbs.pl, na który klienci mogli wysyłać swoje sugestie dotyczące tego, co ułatwiłoby im pracę w pierwszych tygodniach po ponownym otwarciu,
  • zachęcała klientów do skorzystania z pomocy w ramach projektu #RatujBiznes (inicjatywa Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw skierowana do mikro, małych i średnich przedsiębiorców),
  • przygotowała plakat z nowymi zasadami funkcjonowania salonów,
  • dołączyła do trójmiejskiej akcji Dziś dla Jutra, w której lokalne firmy wspierały szpitale, hospicja, domy opieki społecznej i domy dziecka. JBS-ową cegiełką były maseczki do twarzy o wartości ponad 300 tys. zł, które trafiły do dwóch gdańskich szpitali. 


Komentarze

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu, bądź pierwszy.

Dodaj komentarz

Adres e-mail
Imię lub nick
maksymalnie 400 znaków / pozostało:
UWAGA: Portal HairTrendy.pl zastrzega sobie możliwość ingerencji lub niedopuszczenie do publikacji komentarzy, które nie odnoszą się do tematyki strony, naruszają normy prawne, obyczajowe lub są niezgodne z zasadami współżycia społecznego, zawierające wulgaryzmy, promujące własne np. strony, produkty itp.

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


ogłoszenia Bezpłatne ogłoszenia

Ogłoszenia dostępne wkrótce...

wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur

komentarze Najnowsze komentarze

Dorota - 2014-08-23 23:00 Jaka kategoria wiekowa ;-)...

Adrian - 2014-08-23 17:37 Forma "młodzi " wydawałoby się się że nie ma dyskryminacji w Polsce a jednak. Może lepiej napisać " zdolni " będzie lep...

Administrator - 2014-08-20 13:38 To jeszcze tajemnica :)...

Ulala - 2014-08-19 15:50 A na jakim kanale telewizyjnym ?...

Krzysztof - 2014-08-13 23:21 Jestem pod wrażeniem. Rewelacja!...