Ludzki mózg to miejsce, gdzie oferta spotyka się z popytem. To tam rodzą się potrzeby, a potem pragnienie, opór oraz właściwa decyzja. Można powiedzieć, że cała akcja rynkowa rozgrywa się właśnie w głowie klienta.
Dlatego im lepiej rozumiemy podstawowe zasady działania ludzkiego mózgu, tym łatwiej rozpoznamy motywy działania i odpowiemy na prawdziwe potrzeby swoich klientów. Obecnie najnowsze badania nad mózgiem, a także temat neuronauki w biznesie biją rekordy popularności. Na bazie tej wiedzy powstają nowe kierunki studiów, w mediach pojawiają się obszerne analizy, a cała dziedzina przynosi nowe spojrzenie na komunikację z klientem i sprzedaż usług.
W najnowszej lekcji Akademii Versum, Anna Urbańska, neurocoach, pisarka, master trener STRUCTOGRAMU® (metody rozwojowo-edukacyjnej, dzięki której ludzie naprawdę poznają siebie), przybliża tajniki neuronaki i odkrywa tajemnice działania ludzkiego mózgu. Przedstawia zasadę trzech kolorów oraz zdradza, jak tą wiedzę wykorzystać do lepszego zrozumienia klienta w salonie, a docelowo do zwiększenia sprzedaży.
Artykuł dostępny na www.akademiaversum.pl
Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu, bądź pierwszy.
Ogłoszenia dostępne wkrótce...
Dorota - 2014-08-23 23:00 Jaka kategoria wiekowa ;-)...
Administrator - 2014-08-20 13:38 To jeszcze tajemnica :)...
Ulala - 2014-08-19 15:50 A na jakim kanale telewizyjnym ?...
Krzysztof - 2014-08-13 23:21 Jestem pod wrażeniem. Rewelacja!...