Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

8 powodów dla których warto oferować zabiegi pielęgnacji skóry głowy w salonie fryzjerskim

data publikacji  2023-11-14  komentarze  dodaj komentarz
8 powodów dla których warto oferować zabiegi pielęgnacji skóry głowy w salonie fryzjerskim
zdjęcia hairtrendy

Obecnie trendy pokazują, że ludzie są zainteresowani nowymi pomysłami związanymi z ogólnie pojętym zdrowiem i stylem życia. Pielęgnacja skóry głowy staje się właśnie takim trendem.

 1. SAMOKSZTAŁCENIE W ZAKRESIE PIELĘGNACJI SKÓRY GŁOWY.

Zobacz, sam fakt, że zaczęłaś/-eś czytać ten artykuł świadczy o tym, że chcesz poszerzać swoją wiedzę i umiejętności. Pokazuje to, że jako profesjonalista lubisz być na bieżąco z trendami, szkoleniami i nowinkami. Klienci są pod wrażeniem, gdy inwestujesz w swoją edukację, aby stale podnosić jakość swoich usług. Pielęgnacja skóry głowy jest właśnie takim dodatkowym elementem w procesie Twojej edukacji, by zaoferować doskonałą usługę w salonie fryzjerskim. Pokazuje to, że interesujesz się wszystkim, co dotyczy włosów, a przecież jako profesjonaliści chcemy poradzić sobie z każdym problemem już od momentu kiedy klient przekracza drzwi naszego salonu.

2. ZAUFANIE KLIENTÓW DO PIELĘGNACJI SKÓRY GŁOWY.

Łatwo oferować klientom usługę, gdy się w nią wierzy? Prawda?

W salonie, wiedza na temat pielęgnacji skóry głowy może naprawdę pomóc klientom szukającym kompetentnego stylisty zwiększyć poziom ich zaufania do Ciebie. Klienci chcą czuć, że otrzymują cenne porady w salonie, a bycie wykształconym i wyposażonym w odpowiednie produkty buduje to zaufanie. Pielęgnacja skóry głowy otwiera często nam profesjonalistom oczy na edukację swoich klientów, oferując korzystne dla nich zabiegi. Kiedy jesteś wyspecjalizowany i pewny siebie, zachęcasz swoich klientów do wypróbowania nowych usług w salonie.

3. SPRZEDAŻ PRODUKTÓW DO PIELĘGNACJI SKÓRY GŁOWY.

Sprzedaż, sprzedaż, sprzedaż. Większość z nas jej nienawidzi. A co jeśli nauczył/-a byś się ją lubić?

Większość fryzjerów nienawidzi sprzedaży. Nie chcemy wciskać naszym klientom produktów, oferujemy przecież naszą usługę. Ucząc się o pielęgnacji skóry głowy, większość ludzi odniesie korzyści z zabiegów pielęgnacyjnych. Sprzedawanie dobrych produktów pielęgnacyjnych do skóry głowy, aby pomóc komuś zadbać o jej zdrowy stan, poprawić komfort życia czy najzwyczajniej poprawić schemat pielęgnacji włosów stanie się dla nas czynnością bardziej naturalną niż sprzedawanie czegoś, co sprawi, że ich włosy będą tylko lśniące. Założeniem staje się wtedy dbanie o ludzi, a nie tylko o ich włosy. Intencją sprzedaży produktów do pielęgnacji skóry głowy jest zapewnienie klientowi dobrego samopoczucia i poprawy stanu skóry głowy. A wiadomo, że zdrowa skóra głowy równa się piękne włosy.

4. ZWIĘKSZONE PRZYCHODY Z USŁUG PIELĘGNACJI SKÓRY GŁOWY.

Potencjalna sprzedaż i zwiększone przychody są zawsze korzystne w biznesie.

Zabiegi pielęgnacyjne skóry głowy mogą być właśnie tym, czego szukasz, by Twój biznes wszedł na wyższy poziom.

Z perspektywy biznesu - jest to świetny sposób na zwiększenie przychodów w salonie. Można to wykorzystać jako okazję do sprzedaży pakietów. Dodaj szybkie zabiegi pielęgnacyjne na skórę głowy do obszaru zabiegów wstępnych, sprzedawaj produkty do pielęgnacji różnych rodzajów skóry głowy i kieruj reklamy do klientów poszukujących określonych usług. Aby dodać akcent do zabiegów, możesz zaoferować masaż skóry głowy, zyskasz z pewnością dzięki temu dodatkowych klientów.

5. OKAZJA BIZNESOWA – SPECJALISTYCZNE ZABIEGI NA SKÓRĘ GŁOWY.

Czasami przyciągnięcie klientów wynika z bycia innym niż reszta. Wyróżnij się, oferując zabiegi pielęgnacji skóry głowy w swoim salonie.

Może żadna konkurencja w Twojej okolicy nie oferuje specjalistycznej gamy produktów do pielęgnacji skóry głowy? Jeśli chcesz wyróżnić się na tle konkurencji, bądź inny. Oferuj rzeczy, których inne salony nie oferują. Pomoże ci to przyciągnąć nowych klientów, a stałym klientom zaoferować coś zupełnie nowego. Bycie takim samym jak każdy inny salon oznacza, że jesteś bezpośrednią konkurencją, więc dlaczego nie sprawić, by nie było konkurencji, jeśli chodzi o pielęgnację skóry głowy w Twojej okolicy?

6. ODPRĘŻONA, ZDROWSZA SKÓRA GŁOWY.

Oczywistym celem oferowania pielęgnacji skóry głowy w salonie jest, no cóż, zdrowsza skóra głowy.

Zabiegi i pielęgnacja skóry głowy oferują rozszerzoną opiekę nad klientem. Ciężko obecnie spotkać fryzjera, który nie chciałby pomagać ludziom - to już stało się niejako częścią naszej pracy. Są ludzie, którzy nie chcą używać farby lub niektórych szamponów ze względu na stan i zdrowie skóry głowy. Możemy zaoferować możliwość opieki nad takimi klientami. Chcemy, aby klienci czuli się dobrze, byli zdrowi i szczęśliwi. Pielęgnacja skóry głowy może wnieść do salonu element spa, zapewniając uczucie relaksacji. Zaczynamy dzięki temu pomagać naszym klientom w kwestiach takich jak stres, zmęczenie czy dbanie o siebie.

7. LUDZIE SĄ ZAINTERESOWANI ZDROWIEM I DOBRYM SAMOPOCZUCIEM.

Obecnie trendy pokazują, że ludzie są zainteresowani nowymi pomysłami związanymi z ogólnie pojętym zdrowiem i stylem życia. Pielęgnacja skóry głowy staje się właśnie takim trendem.

Świat zaczyna bardziej dostrzegać potrzebę dbania o dobre samopoczucie. Coraz częściej przyglądamy się różnym zabiegom i bardziej holistycznemu podejściu do naszego stylu życia. Stajemy się bardziej świadomi tego, jak traktujemy nasze ciało i co na nie nakładamy. Klienci stają się dość dobrze zorientowani w składnikach, etyce firmy, rytuałach związanych ze zdrowiem włosów i faktach dotyczących pielęgnacji skóry głowy. Ludzie chcą odrobiny dobrego samopoczucia, więc wspaniale jest zaangażować się, aby przyciągnąć ich do siebie jako klientów.

8. BUDOWANIE RELACJI FRYZJER - KLIENT.

Może Twój klient ostatnimi czasy doświadcza dużo stresu lub może cierpi z powodu złego samopoczucia? Może Twoje zabiegi pielęgnacyjne skóry głowy mogą mu w tym pomóc?

Zajmujesz się ludźmi, a to oznacza radzenie sobie z wieloma sytuacjami. Pielęgnacja skóry głowy może zaoferować bezpieczną przestrzeń dla kogoś, kto czuje się wystarczająco komfortowo, aby porozmawiać o tym, co dzieje się w jego życiu. Jako fryzjerzy mamy ogromny przywilej bycia słuchaczem i przyjacielem naszych klientów. Jeśli ktoś jest zestresowany, zmaga się z pewnością siebie, jesteśmy w stanie w jakimś stopniu mu pomóc. Możemy to zrobić na przykład eliminując suchość skóry głowy, będąc wolnym od osądów słuchaczem lub dając komuś relaksujący zabieg, aby ukoić stres. Ludzie czasami potrzebują po prostu empatii i troski.

Co może być bardziej pro-klienckiego, niż pomoc w potrzebie?

 


 


Komentarze

b AdrionTrade
Keune Jott
Pravana
Kaaral manniskan
Paul Mitchell
Montibello

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur