Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Jak zdefiniować klienta docelowego w salonie?

data publikacji  2014-06-23  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Właściciele salonów rzadko zastanawiają się, ile rzeczywiście wart jest dla nich poszczególny klient.

A przecież właściwe zdefiniowanie grupy docelowej i znajomość specyfiki klientów znacznie ułatwia dostosowanie oferty oraz prowadzenie skutecznych działań promocyjnych.

Różne grupy klientów oczekują różnych zachęt, cenią inne cechy produktów lub usług: jedni są wrażliwi na cenę, inni na standard, jakość, promocje, rodzaj oferowanych produktów i usług, serwis, wygodę, a jeszcze inni pragną doświadczyć szczególnego relaksu i odprężenia. Ważne, aby wiedzieć, do jakiej grupy klientów kierujemy naszą ofertę.
Aby podnieść efektywność pracy i sprawniej przeprowadzić analizę warto podzielić klientów na pewne podgrupy i przypisać im odpowiednią klasyfikację. To usprawni i przyspieszy codzienną pracę salonu.

O tym, w jaki sposób wykonać prawidłowy podział klientów i zwiększyć zyski salonu dowiesz się z kolejnej lekcji Akademii Versum. Lekcja opracowana przez Agnieszkę Kühl.

www.akademiaversum.pl

 


 


Komentarze

Montibello
ab Moroccanoil
MilaPro VividColors
Artego NASZ
Keune Jott
Kaaral manniskan

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzÄ…ce wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur