Wizerunek specjalisty w branży beauty ma ogromny wpływ na to, jak odbierają go klienci. Obok umiejętności to właśnie jego postawa, zachowania, a nawet głoszone poglądy decydują o tym, czy ludzie mają ochotę korzystać z jego usług i spędzać z nim czas.
ChcÄ…c trafić do serc klientów, specjalista musi dobrze poznać ich oczekiwania i nauczyć siÄ™, jak dawać im to, czego poszukujÄ…. Potrzeba luksusu, spokoju czy pozytywnej atmosfery - zaspokojenie każdej z nich wymaga odpowiedniego podejÅ›cia, zachowaÅ„. Z drugiej strony niezwykle istotne jest także to, aby starajÄ…c siÄ™ zadowolić odbiorców, nie stawać siÄ™ “kameleonem”, który zmienia siÄ™ odpowiednio do sytuacji, ale pozostawać sobÄ… - i to wÅ‚aÅ›nie szczeroÅ›ciÄ… i prawdziwoÅ›ciÄ… zdobywać lojalność i zaufanie klientów.
Jak budować swój wizerunek specjalisty, by przyciÄ…gać klientów i nawiÄ…zywać z nimi trwaÅ‚e relacje? Tajniki skutecznego personal brandingu, w najnowszej Akademii Versum zgÅ‚Ä™bia Joanna Janowicz - doradca biznesowy, ekspert ds. komunikacji interpersonalnej i trener rozwoju. Laureatka wielu nagród, m.in. PRoton „Teraz Polska”, ZÅ‚ote Spinacze, nominowana do tytuÅ‚u CzÅ‚owieka Roku magazynu „BRIEF” za osiÄ…gniÄ™cia w dziedzinie komunikacji i marki. Autorka Programu ZwiÄ™kszania WartoÅ›ci Firmy i Programu Budowania Osobistej Marki Premium
Nowa lekcja jest dostępna pod adresem: www.akademiaversum.pl