Wyrażanie własnego stylu przy modzie trwającej krócej niż mrugnięcie oka.Zmienność trendów, kalejdoskop mody, mieszanka charakteru i osobowości stała się inspiracją do kolekcji Fashion Diffusion. Życie w tempie, szybko, mocno, intensywnie.
Wielkomiejski charakter, nowoczesny szyk. Podkreślenie dwoistej natury człowieka. Ukazanie często głęboko ukrytego temperamentu okiełznanego poprzez charakter i trendy.
Pęd wielkomiejskiego życia, z jednoczesną chęcią wyrażenia siebie. To odnajdujemy na codzień w ludziach poprzez ich multifunkcjonalne stylizacje. Praca, miłość, rodzina, przyjaźń, pasja… Wydobycie niepowtarzalności człowieka, podkreślenie jego szczególności i piękna. Uwidocznienie kontrastów. Jednocześnie osadzenie w trendach i zachowanie własnego stylu, ujawnienie własnej natury to był cel i główny nurt tej kolekcji. Nowy trend, nowa moda, nowy ja.
4 modeli, 8 stylizacji, 4 strzyżenia, 2 koloryzacje,
LIFE STYLE + KREATYWNOŚĆ + DWOISTOŚĆ LUDZKIEJ NATURY + KONTRASTY + SIŁA + NOWOCZESNOŚĆ + WIELKOMIEJSKOŚĆ + URBANIZM + DEKADENCJA
= FASHION DIFFUSION
Team Keune Polska w składzie: Katarzyna Kruber,
Michał Myc, Łukasz Barzyk, Wilhelm Rychter oraz Adam Jastrzębowski.
Zdjęcia: Joanna Jaroszek, Make up: Małgorzata Pawlina