Radio

Radio HairTrendy

Zamów nasz newsletter

newsletter

Kalendarz imprez

eventy

Hair Trendy TV

ht tv

Akademia Versum - Perfekcyjna recepcja w salonie

data publikacji  2017-03-21  komentarze  dodaj komentarz
zdjęcia hairtrendy

Prawidłowo zorganizowana recepcja jest niezwykle ważnym elementem każdego salonu fryzjerskiego i kosmetycznego. Wpływa na obsługę klientów oraz organizację pracy.

W firmach, w których funkcjonuje taki punkt, znacznie łatwiej nawiązuje się relacje z klientami oraz sprawniej zarządza pracą.

To szczególne miejsce, w którym klient wyrabia sobie opinię na temat salonu, i dlatego tak ważne są jej wygląd, funkcjonalność oraz profesjonalna obsługa. Kontaktując się z klientem przy recepcji, nawiązujemy nić porozumienia, a zarazem budujemy jego zaufanie po to, aby zechciał on wrócić do salonu i aby stał się naszym wiernym klientem. Prawidłowo zorganizowana recepcja:

• wpływa na poprawę jakość obsługi klienta,
• pozwala łatwiej zarządzać personelem,
• sprawniejszej szkolić nowego pracownika,
• zmniejsza koszty zarządzania zespołem,
• zwiększa zadowolenie klientów.


W nowej lekcji Akademii Versum, Elżbieta Kruk - doświadczony coach i manager, podpowiada jaka powinna być perfekcyjna recepcja, na czym polega kompleksowa obsługa klientów i jak zorganizować pracę tego punktu. Pełna wersja materiału dostępna pod adresem:
www.akademiaversum.pl

 


 


Komentarze

Paul Mitchell
Montibello
Artego NASZ
Davines
ab Moroccanoil
ab Goldwell

przejdź do galerii fryzurprzejdź do galeri fryzur


wydarzeniaNadchodzące wydarzenia

pełne kalendariumprzejdź do galeri fryzur